2006. október 6., péntek

Kollégák

Azt hiszem meg vagyok áldva a kollégáimmal. Az eddigieket már egészen jól megszoktam, nemrég újakat ültettek velem össze, egy átszervezés eredményeképpen. Az egyik az én értékrendemhez képest egy kicsit furcsán viselkedik, ami engem váltakozó intenzitással zavar. Állandóan rádiót hallgat, olyan hangerőn, hogy éppen zavarjon, de ne is értsek belőle semmit. Hallom a motoszkálást, de érteni nem értem. Általában korábban érkezem mint ő és tegnap kipróbáltam, mit tesz akkor, ha zenét hallgatok közben. Nos, egyáltalán nem vette figyelembe, ugyanúgy bekapcsolta a rádióját. Erre nekem kellett kikapcsolnom az enyémet mert utálom, ha egyszerre több, teljesen más szól. Próbáltuk a finoman érzésére adni, hogy nem szeretjük, ha szól (más kollégámmal is hasonló véleménnyel vagyunk erről, úgyhogy ez számomra igazolta, hogy nem vagyok teljesen idióta háklis öregember) mert amikor kiment a szobából, (ki szokott menni, időnként órákra) rendre lekapcsoltuk neki a cuccos, de amikor visszajött, mintha mi sem történt volna, visszakapcsolta..
Kikkel élek én együtt? Szegény én. :-)

Nincsenek megjegyzések: