2008. december 27., szombat

Lusta vagyok

Karácsony utáni tunyaság, vagy egyszerű bejglimérgezés? Reggel korán keltem. Az utód rosszat álmodván mellém mászott be az ágyba nyugvát meglelendő, ámde ezzel az én szememből űzte el az álmot. Nyugtalanul forgolódtam, de már nem tudtam újra álomba merülni. Kergették a fejemben a gondolatok egymást, többek között az is eszembe jutott, hogy jó lenne futással dolgozni le a rajtam az ünnepek alatt lerakódott zsírpárnákat. A kocogásról eddig azt tartottam, hogy az ördögtől való cselekedet, így nem is űztem, de érzem, hogy egyre jobban tunyulok és a mérleg is egyre pozitívabb képet fest rólam. Délután sétálni voltunk, és újravizsgáltam az álláspontomat. Lehet, hogy halasztom még ezt a futás dolgot, ennyire hidegben én sem lehetek igazán kövér..

Nincsenek megjegyzések: