2016. május 2., hétfő

Kútba ragadva

Érdekes dolog történt meg velünk a hétvégén. Beleragadtunk egy kútba. Ez önmagában nem is lenne annyira nóvum, egy kerekes kút esetén, de ez egy benzinkút volt. Nem tudtam a szokásos kútfejhez állni, mert egy suttyó az utolsó pillanatban elfoglalta. De tényleg! Már majdnem odaértem, amikor hirtelen a semmiből előugrott és beállt a hetes kút elé, így kénytele voltam máshol venni a benzint. Éppen ebből volt a baj. Vártam már egy ideje a nejre, aki ilyenkor be szokott menni fizetni, az ügymenetet gyorsítandó, de szólt, hogy nem tud fizetni, mert lefagyott a teljes rendszer. A gép nem látja, hogy tankoltunk, így összeget sem, noha a kútoszlopban benne van a pontos összeg. Mindenki teljesen tanácstalan volt, a kutas össze vissza mászkált és lezárta mögöttünk az összes behajtási lehetőséget, mi meg ott álltunk megfürödve. Kínomban próbáltam konstruktív lenni, mondtam, hogy fotózzák le a kútfejet és üssenek be a gépbe mondjuk akkora értékű bármit, mi kifizetjük és/vagy vegyenek fel jegyzőkönyvet. De nem. Látszólag nem történt semmi, a kutasok telefonos segítséget kértek, miután a közönséget meghallgatták, de az nem tetszett nekik. Nagyjából egy óra múlva szabadultunk, végre tudtunk fizetni és elhúzhattuk a belünket a dolgunkra. Tudom, hogy ez egy benzinkút tele alkalmazottal, de azért valami nagyvonalúságot elvárt volna az ember a Shell-től, ha az ember már ott tankol egy ideje..

Nincsenek megjegyzések: