2016. május 11., szerda

A nap kérdése

A nap kérdése viszonylag egyszerű is lehetne, bár valójában sokkal bonyolultabb, mint az élet értelme, illetve a végső kérdés, amire persze a válasz negyvenkettő. Ugyanis a kérdés a MÁV jegyár képzésére vonatkozik és az tudvalevő, hogy a szinte lehetetlen problémák közé tartozik. Szóval ma vonattal jöttem, mert így se idegeskedni, se rohanni nem kellett és a villamos itt tett le az épület előtt, éppen csak idesétáltam és kész. Volt némi üdítő séta Zuglóban, Rákosrendező állomástól a Kacsóh Pongrác útig, de ez kellett. De vissza a kérdésre. Az előttem vonatjegyet vevő hölgy a mai és a holnapi napra is vett két félárú retúrjegyet a Nyugatiba, míg én csak a mai napra vettem egy teljesárú retúrt. Ő mindezért 940 forintot fizetett, még mondta is a pénztáros, hogy adjon 40-et ha van és az ezresből kapott vissza egy százast. Nekem a jegy 930 forintba került, ezresből hetvenet kapván vissza. Vajon miből jön a különbség?

Nincsenek megjegyzések: