2016. április 19., kedd

Mondjuk

Mondjuk sosem értettem azokat, akik nem látnak az orruknál tovább, hogy hogy mernek autóba ülni ilyen képességekkel. Ma is jöttem le a dombról az utcánkból - na jó, nem a mi utcánk, de ebből nyílik a miénk is és elvileg egy földút vagy legalábbis annak látszik. Szóval az út merőleges a főútra és szerintem világosan látszik, hogy ez egy utca, de a főúton érkezők rendszeresen parkolónak használják, azaz lehúzódnak a főútról és megállnak az öbölben ami az utca torkolata, elzárva az egész utcát, mert mindenki megértheti, aki netalán le akar jönni a dombról, hogy neki sürgősen be kellett ugrania a pékhez. Nem mellesleg a pék körül van egy halom parkolóhely ahol meg lehetne állni, de mivel lehet legjobban kinyilvánítani azt, hogy lesz.rjuk a többi embert, ha olyasmit csinálunk, ami rossz nekik és éreztetjük azt, hogy ez bennünket mennyire hidegen hagy? Így persze amikor rádudáltam a banyára, aki caplatott vissza a péktől, szemmel láthatóan nem értette mi bajom van, sőt még neki állt feljebb. Sajnos siettem, ezért nem követhettem Makarenkó útját a népnevelésben, meg amúgy is hogy néz az ki? Mondjuk szívesen megkérdeztem volna, hogy ezt ő hogy gondolja, de csak elrontotta volna a napot az értetlenkedésével és közelebb biztos nem jutottunk volna a megoldáshoz..

Nincsenek megjegyzések: