2016. április 11., hétfő

Atoll

'Az atoll egy korallzátonyokból felépülő, gyűrű alakú sziget vagy szigetcsoport. A korallzátonygyűrű a tengeri vulkánok körül keletkezik. Az atoll egy belső lagúnát vesz körbe, amelyben a szigetet létrehozó vulkán maradványai találhatók, az esetek többségében már a tenger szintje alatt. Leggyakrabban a Csendes-óceánban találhatók.' - Írja a Wikipedia. Tulajdonképpen most nem is erről van szó, hanem a tollról, azaz az én tollamról. Arról, ami nem a hátamon található, hanem rendes helye az íróasztalomon van már évek óta. Valamely alkalomra kaptam és eddig sikerült megóvni, pedig előfordult már az, hogy mások zsebre akarták tenni véletlenül. Azonban a múlt csütörtökön előfordult velem az, ami eddig még soha - a toll elvándorolt. Angolórára még elvittem, de nem emlékeztem, hogy visszahoztam volna. Még a szobámban is rendet csináltam, ami előrehaladott módja a lelki nyomor ábrázolásának, de hiába a bemutatott áldozat, a toll nem lett meg. Megkérdeztem mindenkit aki szóba jöhetett, a titkárságot, a recepciót és a takarítónőket is. Mindenki tollat akart adni nekem, de én a sajátomhoz ragaszkodtam volna, ha lett volna. De nem volt. Ma reggel viszont itt volt a füzetemre téve, magától nem jöhetett a szobába és nem is én hagyhattam itt. A nagy tollnyűvő manó megrághatta és ízetlennek találván visszaköpte ide, az asztalomra. Most örvendezés van és boldogság, a lényem egy kis része újra visszatért..

Nincsenek megjegyzések: