2016. április 22., péntek

Ahol csak leszúrnak

Akár csak egy malacot. Gondoltam elnyargalok reggel és megaláztatom magam az egészségügyben egy laborvizsgálat keretében, mert az olyan jó. Szerencsére nem kellett átöltöznöm bőrbe, szájpecekkel, hogy dominák csapkodhassanak ostorral, mert már csak az hiányzott volna. Tulajdonképpen a magyar viszonyok között nem is lehetne panaszom semmire, mert pillanatok alatt kiszórtak a rendelőből, levették a vért, de kár volt megszólalnom. Persze késő bánat eb gondolat. Először leszúrtak engem és a küldő orvost is, hogy tudnunk kellett volna, hogy a székletvizsgálat nem így zajlik, így hiába hoztam magammal a termést a patikában erre a célra vásárolt edényzetben, most adtak egy borítékot, hogy ebben van valami, amire rá kell majd kenni. Persze a gáz az volt, hogy a vizsgálat így gyakorlatilag megismételhetetlen, mert orvosi tanácsra a mintavételt követően el kellett kezdenem a gyógyszerszedést, ami persze megváltoztat minden eredményt, ezt  mondtam is, de azt mondták, hogy nincs mód a dologra, sajnálják. Kínomban persze minden az eszembe jutott, így az is, hogy mi lenne, ha a hozott mintából én kenném fel a klóban a dolgot? - Ja, ha én megcsinálom, akkor persze lehet. Ugyanígy nem akarták átvenni a velem hozott üvegben a hugit sem, mert állítólag a laborosok nem akarnak üvegeket kinyitni. Persze rámutathattam volna a fél méterre tőlem lévő tormásüvegre, amiben ott volt valaki más leve, szépen felvonalkódozva, de ő ahhoz a vonalhoz tartozhatott, akinek az üvegét mégis hajlandók a laborosok kinyitni. A vérvevős hölgy mindig megkérte a soron következő beteget, hogy nyissa már ki a mögötte lévő ablakot, amit az meg is tett, az ablak meg ugyanazzal a mozdulattal szép lassan be is csukódott, mert a szobában a gravitáció gond nélkül működött, ráadásul tök ingyen. Amikor mondtam, hogy nincs-e véletlenül egy kis ragszalagjuk, mert akkor kiragasztanám az ablakot, hogy ne csukódjon be állandóan, akkor leszúrtak azért, hogy nem gondolom, hogy ők nyitva hagyják, mert úgy a derekukra jön a hideg és így is fáznak! Ezen a ponton döntöttem úgy, hogy itt csak szép lehetek, de okos nem, így csöndben maradtam, mert még várt rám a klóban a vegyészkedés a pisivel és az azt követő szarozás. Persze így már nem volt gond a dologgal, leadtam, kaptam egy oldalas kioktatást fénymásolva, hogy majd adjam oda a doktornak, hogy tudja mi a stájsz kakaügyben. A papíron volt pár érdekesség azért, ahogy beleolvastam, pl az, hogy a vizsgálat előtt és közben ne együnk kolbászt, mert fals pozitív eredményt adhat - mondom milyen jó, hogy nem tudják, hogy egy hete kolbászt eszem vacsorára, mert szeretem. Még ezért is leszúrtak volna..

Nincsenek megjegyzések: