2011. augusztus 19., péntek

Örök témák

Örök téma - nálam a barátság. Volt egy igaz barátom, legalábbis én igaznak hittem. Persze láthattam volna előre, hogy az ő indíttatása az érdek, de az ember pont azt nem szokta látni ami közvetlenül az orra előtt van. A szüleim tanácsát dacból utasítottam el - roszzul látják csak a dolgot - hiszen én mindent meg tudtam magyarázni a magam hamis és elfogult módján. A nagyanyám azt mondta, hogy 'ne barátkozz vele, mert ő proli!' . Persze a nagyanyámnak mindenki proli volt - a nagyanyák egész másmilyen döntési szempontokkal rendelkeznek, mint a gyerekek. Most én próbálom orientálni a saját gyerekemet, hogy kikkel barátkozzon - szintén a saját tapasztalataim alapján, ahogy valószínűleg a szüleim és a nagyszüleim is tehették, de ugyanúgy nem megy nekem sem. Azt hiszem sok gond megoldódhatna a világban, ha a tapasztalatot nem kellene mindenkinek újra és újra megszereznie, illetve mire megszerzi addigra éppen nem megy vele semmire..

Nincsenek megjegyzések: