2011. május 27., péntek

Sosem értettem

Sosem értettem - című rovatom következik. Szóval sosem értettem meg azokat az embereket akik az áruházak parkolóiba orral befelé állnak meg az autóikkal. Tulajdonképp szinte mindegy mit csinálunk, hisz egy beállás és egy kiállás lesz a mérleg és ha orral állunk be, akkor tolatva kell kimennünk, ha tolatva állunk be, orral kifelé tudunk kihajtani a helyünkről. Ugyanakkor a második esetben (Hacsak nem vagyunk annyira szerencsések, hogy az autónk mögött gyalogjárda húzódik, vagy míg bent vagyunk, sebtében építenek egyet mögénk) sokkal nehezebb a vásárolt holmit a csomagtartóba lapátolni. Részben be kell ügyeskedni a batárt a parkoló kocsik mellett a virágágyásba, vagy ha nem esünk a környezet- és embertársaink autójának a károsításába mint bűnbe, akkor is kerülgethetjük a kocsink hátsóját. Szóval bonyolultnak hangzik mindez, egy olyan aprócska előnyért cserébe, hogy ne kelljen tolatni, ha végeztünk a vásárlással. Vagy csak szokás szerint megint én nem értek valamit és az igazi előnyök rejtve maradnak előttem. Utóbbi esetben azt hiszem hülyén fogok meghalni..

Nincsenek megjegyzések: