2016. január 26., kedd

Otthoni vérvétel

Sosem gondoltam volna, hogy egy laborvizsgálat is lehet kellemes! Például úgy, hogy az embernek ki sem kell mozdulnia otthonról. Eddig valahogy visszatartott az, hogy el kell menni, sorba kell állni - ráadásul szó szerint, mert a labor előtt mindig hatalmas a tömeg, ülőhely nem szokott akadni. Persze kell pisit is hozni otthonról, vagy üvegben, vagy eredeti csomagolásban. Ha utóbbi, akkor lehet szerencsétlenkedni egy műanyag pohárral az erre cseppet sem alkalmas wc-nek sem igazából nevezhető kis lukban, ahol még kezet mosni sem igazán lehet. A sorban állók egy része beteg - hisz mi másért megy az ember vizsgálatra? - és bár a sor gyorsan halad, így is a fene sem tudja mikor kerülök sorra, illetve mit viszek még magammal haza onnan.  Ehhez képes most, leegyeztettem e-mailban, a laboros pontos volt, házhoz jött és a szúrás után percekkel más a saját nappalimban ültem és döntöttem le a jól megérdemelt bögre kávémat kiflivel, ugyanis ki sem mozdultam onnan. A leletet megkapom pár nap múlva e-mailban, mindezt egy egész jelentéktelen díjért. Bámulatos, hogy mire képes az egészségügy, ha hagyják egy kicsit érvényesülni..

Nincsenek megjegyzések: