2015. április 1., szerda

Zseni vagyok!

Persze nem akarom hiábavalóan dicsérni magam, így a kijelentés egy virtuális vállveregetés saját magamnak abból az alkalomból, hogy kitaláltam mit is tudok kezdeni a régi blogom html alapú mentéseivel, hogyan hozhatom azt beilleszthető formájúra, illetve milyen program is kell ennek a megvalósítására, amikor is rájöttem arra is, hogy ezeket a programokat én már jóval régebben megírtam - igaz más célból. Most sikerült is megtalálni ezeket és ki is próbáltam. Annak idején szerencsére sikerült általános formában megírni, így tulajdonképpen paraméterezhető lett, így arra is jó, amire akarom majd használni. Ellentétben egyes, számomra nem annyira szimpatikus vélekedésekkel, amik szerint elég az, ha valami működik, majd betekerjük dróttal, teszünk rá szigetelőszalagot, majd bekenjük az egészet malterral és jó lesz. Ehelyett csináltam egy svájcibicskát, ami akkor is jó volt és most is az, mert még leírást is készítettem akkor hozzá, így meg sem kellett érteni újra, csak használni. Lehajolok saját nagyságom előtt. :-)

Nincsenek megjegyzések: