Sosem volt még olyan autóm, amivel figyelnem kellett a
magasságkorlátozásra. Persze, ha nem számoljuk azt az esetet, amikor
mondjuk fenn volt a tetőn a trike, akkor nem mentem be a gödi alagútba,
mert ösztönösen tudtam azt, hogy nem férek be vele. Ez esetleges, mert
ettől még az autó befér mindenhova, hisz ez csak egy személygépkocsi és
nem teherautó. Nem úgy mint az a tehergépjármű, ami beszorult a
dunakeszi város szélén lévő kis alagútba. Amikor azt mondom, hogy
beszorult, akkor nem csak úgy ímmel-ámmal helyzetre gondolok, hanem
olyan durr a közepibe' helyzetre inkább. Mert minek óvatoskodni, ha nagy
svunggal, erővel akár középig is be lehet szaladni, hogy ott aztán se
előre se hátra? Mikor odaértem, a sofőrember éppen igyekezett
leereszteni a kocsi kerekeit, az ismert tűzoltós módszer szerint.
Lánglovagék is ezt szokták tenni. Gondoltam, hogy megkérdezek tőle egyet
és mást, hogy például tud-e táblákat olvasni, esetleg ismeri-e a saját
autója geometriai méreteit, illetve ha tudja, hogy necces, akkor miért
nem óvatosan halad és figyeli a súrlódó zajokat, miért nyomja inkább
neki, mint süket a csengőt? De részben úgysem hiszem, hogy értelmes
választ kaptam volt, másrészt meg így is megvolt neki a saját baja.
Úgyhogy a jól kitalált útvonal helyett jöhettem egy másikon..
2015. április 16., csütörtök
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése