2015. március 17., kedd

Jobban teljesítünk!

Jobban teljesítünk, ez már biztos. Látom is onnan, hogy egyre többet engedhetünk meg magunknak anélkül, hogy nagydobra vernénk ezt. Március 15.-e az utóbbi időben nem a nemzeti ünnepünk napja kizárólag, hanem a helyi adók féléves részletének a befizetési határideje is. Jogkövető állampolgárként igyekeztem élni is ezzel a határidővel, mert az önkormányzatok nagyon agilisek tudnak lenni akkor, ha arról van szó, hogy pénzt kell behajtani az állampolgáron. Ha épp nekik kellene valamit megtenniük, akkor ez a lelkesedés valamiért alábbhagy. Szóval, próbáltam volna megejteni a befizetést, de nem volt mit, mert nem küldték meg a csekket. (Nem mellesleg azt sem értem, hogy miért küldenek évek óta csekket, holott átutalással fizetek már időtlen idők óta. Ilyenkor úgy látszik semmi nem számít. - Főúr! Még egy adag csekket ide, hiszen csak egyszer élünk!) Persze ezek után telefonálhattam is, hogy nem az én vétkes hanyagságom vezetett-e a hibához, de megnyugtattak, hogy nem. Az önkormányzat új határozatot hozott és ennek a postázása vitte el az időt. Ugyanis a helyi adót megemelték 50 százalékkal! Leírom betűvel is, hogy jobban értsétek, ÖTVEN SZÁZALÉKOS ADÓEMELÉS! Nem is értem, miért nem ezzel vannak tele az újságok, hisz ezek szerint annyira jó nekünk, hogy még ezt is megengedhetjük magunknak. 50%! A pofám leszakad..

Nincsenek megjegyzések: