2014. július 28., hétfő

Szexuális élet

Mondanám, hogy rendben van a szexuális életem, hisz rendszerint érnek mindenféle hatások. Most hétvégén például az áram b.szott meg, ahogy ki akartam húzni az elromlott szivattyút a kútból. Mindig leverte a biztosítékot, valószínű, hogy zárlatos lett. Nyilván nem pont a legjobb életvédelmi példa az, ha az ember mezítláb áll a nedves fűben és próbálja kihúzni a dögöt a kútból. Nem fogtam meg fémet, de a slág végig vizes volt és a víz meg vezeti az áramot - persze, ha csak nem akarjuk. Ha akarnánk, akkor meg kéne sózni, vagy efféle. Baromi hirtelen ért. Nem először ráz már meg áram, de mindig meglep. Épp csak felüvölteni volt időm és azonnal eldobtam mindent ami a kezemben volt. Aztán persze lekapcsoltam a kapcsolót, kihúztam a szivattyút, de még az eszközt is, de akkor már hiába - persze. Teljesen lezsibbadt a bal kezem. Azt hiszem, hogy nem pont ez az élmény az, amit sokat kívánnék magamnak, ha már szexről van szó..

Nincsenek megjegyzések: