2011. szeptember 9., péntek

Nulladik

Amikor megláttam a gyermek órarendjét, az öröm hullámai mosták lelkem tengerét. Majdnem minden nap hat óra, pénteken öt és sehol egy nulladik. Ez így is volt egészen a mai napig, amikor is bejelentett nulladik óra kezdődött, mert a matektanár jelezte - le vannak maradva az anyaggal, ezért szükséges a külön okítás. Nem igazából értem, hogy mivel most kezdődött csak az oskola, hogy lehetnek mégis lemaradva - de szerencsére nem én vagyok a tanerő és amúgy sem kell mindent értenem. Szóval a jelenlegi állás szerint az eddigi, nulladik óra mentes órarend csak álca volt. A kínálkozó lehetőségre egyre többen vetették rá magukat és mára felsejlett előttem az, hogy szinte nem is lesz olyan nap amikor nem élnek ezzel a 'remek' lehetőséggel az oktatók. Ami azt fogja jelenteni, hogy kelhetünk egy órával korábban szinte az egész héten. Hurrá!

Nincsenek megjegyzések: