2011. február 16., szerda

Kórságaim kicsiny háza

Azt hiszem ez az év a kórságaimról fog szólni. Az intő jel, hogy valami ilyesmi lesz, utam során már rám köszönt, de csak most kristályosodott ki bennem, hogy ez volt az. Vasárnap történt, hogy áthaladtunk Ragály falun, és akkor már tudhattam volna, hogy így lesz. Nem sokkal ezután sikerült belebokszolnom egyet a hegybe, amit én viseltem rosszabbul. A dolog összefüggésben volt az elesésemmel, amit már sikeresen publikáltam egy másik bejegyzésben. Igazából a patakba is eshettem volna, de lévén a vízhőfok csak egy fok körül járhatott, a heggyel azt hiszem jobban jöttem ki, bár a bal kezem kissé viseletes lett azóta. Így a mai edzést újból ki fogom hagyni. A másik kórságomra szedett gyógyszer extrém alacsonyra vitte le a pulzusszámom, ennek a következménye az, hogy szinte bárhol el tudok aludni, a rossz benne viszont az, hogy ettől még nem alszom át az éjszakát - tehát az altató továbbra is kell. Ja és még emelnem is kellene a gyógyszeradagot, de félek tőle, hogy téli álmot fogok tőle aludni. A fene ott ette az egészet, nem szabad megöregedni. Bár megkaptam azt, hogy ha leírom a jelenlegi helyzetem, az pesszimizmus..

Nincsenek megjegyzések: