2010. szeptember 21., kedd

Kerítés

Azt mondják, hogy nagy az Isten állatkertje és alacsony a kerítés. Annak idején, amikor őshonos vidékiként kiköltöztem Pestről, ezt lelki megkönnyebbülésként éltem meg. Sosem tetszett a város (illetve az épületek igen) és a városlakók mentalitása. A mérhetetlen egoizmus és önzés és a másik legteljesebb mértékben történő semmibevevése, főleg ha abból egy csöpp előnye is származott az illetőnek. Göd egy ésszerű kompromisszum eredménye lett, közel van még Pesthez ha esetleg kellene onnan valami - bár nekem mindig is visszatartó erő volt az alacsony kerítés és a benn található vadak és elmeháborodottak kiemelkedően nagy száma. Nem gondoltam volna, hogy pont ma találkozom egy bolonddal aki épp a mi utcánkat szúrta ki, hogy önzőségének ékes bizonyítékát adja. Noha félreállhatott volna, csak megállt az úttest közepén, kitette a vészvillogót és elment a dolgára. Miatta fordulhattam vissza az utcában és távozhattam a másik végen át, mert nem volt képes arra, hogy még 10 métert guruljon előre ahol szabályosan megállhat. Az ember esze áll meg, hogy milyen emberek vannak!

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Nyugi, vidéken is vannak állatóvodások! Bár lehet, hogy pesti cég áruszállító autójával találkoztam éppen tegnap. Egy egészen szűk utcában a parkoló autók mellé állt be, de kiscsit keresztbe, hogy ki tudjon rakodni. Gondolom, nem volt neki se 5'hogy megvárja, amíg a parkoló autó utasa megveszi a reggeli kiflijét. Így megállította :
a szembejövő forgalmat,
a vele azonos irányú forgalmat, nem tudott kitolatni az autó, amelyikre ráállt,
és a mellékutcából se lehetett kihajtani.:-(((
A türelmetlenebbek dudálgatni kezdtek, erre még neki állt fennebb: közölte, hogy lesz****ja, neki ki kell pakolni az árut a kocsijából, és nem fog cipekedni.A végére az eredmény:20 autó az egyik irányból, kb10-15 a másikból, és bedugult a kis utca is.

Sparhelt írta...

Ezt még valahogy meg is értem, ha pakolt volna. De be volt zárva és nem volt ott senki, ráadásul félre is tudott volna húzódni, mert hely is volt.

Unknown írta...

Ráadásul ez is félre tudott volna húzódni addig, ameddig a boltban lévő autó tulajdonos beül a kocsijába és elhajt, és azután szépen beállhatott volna és pakolt volna. Neki kb 2-3', a többieknek (kb 40 autónak) 15', ameddig ő szépen kipakolta és kikáromkodta magát.