2010. május 19., szerda

Balesés

Balesetet szenvedtem. Illetve az autómat érte baleset, ami tulajdonképpen nem is az enyém, hanem anyámé, de most kölcsön kaptam használatra, a nagy autóínség miatt. Lehet, hogy már túlzottan hozzászoktam, de már nem tudom hosszútávon megoldani géperejű jármű nélkül az életem. Szóval reggel, elintézni mentem egy kisebb dolgomat mikor is Bence jobb hátsó kereke nemes egyszerűséggel kitörött, blokkolva saját magát és kisebb mértékben a forgalmat is. Kedves, megértő autóstársaim rögtön a segítségemre siettek -
volna egy másik országban, itt dudáltak, mutogattak és anyáztak, pedig láthatták, hogy nem a sorozatos orgazmus szögez hozzá az aszfalt azon darabkájához. Annyira fékezve volt az autó, hogy egy métert sem tudtam vele arrébb menni. Ezúton köszönöm mindenkinek aki megértését fejezte ki és támogatott. A többiek meg bekaphatják, remélem egyszer, ha ilyen helyzetbe kerülnek, találkoznak saját magukkal.

Nincsenek megjegyzések: