2009. október 15., csütörtök

A jós

Régóta kacérkodtam a gondolattal, hogy újra igénybe vegyem egy jós segítségét sorsom irányának megállapításához. Bár ez így egy kicsit olyan mint puskázni a vizsgákon, de ez talán megengedhető az én koromban. Igazából, nem gazdaságos dolog egy olyan vizsgán becsületesnek lenni ahol mindenki csalni igyekszik. Szóval végre az utamba került egy jós, aki hajlandó is volt rajtam gyakorolni a szakmáját. Csodát mondott - aminek az volt a lényege, hogy a következő év a siker és a felhőtlen boldogság jegyében telik majd el. Ennek őszintén örültem, hisz ki az aki nem érezné azt, hogy már ideje lenne egy kis csodának, és rá is ráférne már a szerencse. Az élettel viszont elfelejtett beszélni, mert azóta szinte csak rossz dolgok történtek velem. Amikor a jó évre gondoltam, én úgy értettem, hogy a mostaninál jobb, nem pedig egy nagyon rosszhoz képest jobb. Azon gondolkodom, hogy panaszt lehet-e tenni a kamarájuknál? Legalább a működési engedélyét felfüggeszthetnék..

Nincsenek megjegyzések: