2009. október 21., szerda

Elfogadás

Azt hiszem az elfogadás nem emberi erény. Illetve ha az is, elvárni senkitől nem lehet, annak kell örülni ha van. Míg magamnál természetesnek látom azt, ha valaki a hobbijának él és ehhez a saját pénzéből a megfelelő eszközöket vásárolja, ha valaki mondjuk hajlott kora ellenére távirányítós autóra költi a nehezen megszerzett juttatását - ám tegye. De ha alkalmasint én mutatom meg nagy büszkén a vásárolt magasságmérőmet nagy boldogan - azzal a tudattal, hogy valami olyasmit láthatnak amit nem minden nap láthat a hétköznapi ember - megkapom a letolást, hogy hogyan voltam kiadni egy szarságra ennyi pénzt. Mert ha ugyanennyit elemes távirányítható autóba ölünk, az természetes és elfogadható indok, na de egy magasságmérő az már luxus. Értem én a dolgot, csat odafent a fellegek között nem tudnék mit kezdeni egy kisautóval, a magasságmérő meg jó szolgálatot tehet - másfelől meg miért nem lehet pusztán annak örülni, hogy valami nekem is jó?

Nincsenek megjegyzések: