2009. október 6., kedd

Lékhorgászat

Horgászni jó dolog! Persze ezt a halak valószínűleg másképp élik meg, de ők nem lettek erről megkérdezve. A halat ugyan nem szeretem, legalább is megenni, így számomra a horgászat kizárólag a hal meglevegőztetésére irányuló kísérlet lenne csak, hátha történik ezáltal valamiféle evolúciós változás. Ma reggel sikerült horgásznom. Először roppant idegesítőnek találtam azt ahogy a dugóban ácsorgok mindenféle továbbhaladási remény nélkül, de azután kitaláltam ezt a horgászós dolgot. Az előttem lévő teherautó teljesen elzárta a kilátást, így nem láthattam mikor mozdul meg a sor, csak a sok antennát láttam az előttem haladókból. Azt képzeltem, hogy egy lékbe dobott eszcájg úszóját figyelem, hogy mikor húzódik szépen a felszín alá, jelezve azt, hogy odalent sötét erők munkálnak, nyeli a hal a kukacot. Felhangosítottam a rádiót, az autó rádióját és a jazz betöltötte a teret, kellemes hangulatot teremtve és még attól sem kellett félnem, hogy elmegy a hal. Mire beértem három kapásom volt! Ezt kevés lékhorgász mondhatja el magáról az utóbbi időben..

Nincsenek megjegyzések: