2007. április 12., csütörtök

Lányok

"Apu, a lányok mind hülyék!"  - Ez a sommás megállapítás jutott eszembe gyermekkoromból, amikor az apám azt kérdezhette, hogy miért játszom csak fiúkkal, miért nincsenek lánybarátaim. Pedig az utcában ahol laktunk csak lányok éltek, ezért inkább az öcsémmel játszottunk fiús játékokat, mert a lányokkal semmi 'értelmeset' nem lehetett tenni. Babázni akartak, meg papás-mamást, szóval semmi olyasmit, mint a bújócskázás, a különféle csaták, bicajosüldözés, és azon kívül semmit sem akartak felrobbantani, szóval tényleg tök uncsik voltak. Most apaként én is ezt kérdezem a kölkömtől, és ő hasonlót válaszol nekem egy ilyen kérdésre. Unalmasak no. A magam példájából okulva próbálom orientálni, hogy érdemes a lányokkal jóban lenni, de kevés sikerrel, bár az én példám miatt meg is értem őt, mert a lányok olyanok amilyenek. "Apu, a lányok tök hülyék" - még mindig a fülembe cseng ez a mondat. Nos, azóta rájöttem, hogy a lányok nem hülyék. De hogy egy másik bolygóról származnak, az bizonyos!!!

Nincsenek megjegyzések: