2009. szeptember 21., hétfő

Szakáll, vagy nem?

Most éppen jelenleg nem, bár egyre jobban közelít a tél amikor minden kis melegség aranyat ér. Többen furcsállották már az új viseletem, voltak akik újra be is mutatkoztak nekem emiatt. Furcsa, hogy hányan kötnek valamit egy ilyen felületes dologhoz, mint egy pamacs szőr a megfelelő helyen és alatta már nem nézik az embert. 'Ő egy szakállas, szemüveges fószer - de hopp, ezen itt nincs szakáll - hiszen akkor nem ismerem!' Sok ember mondta, hogy jól állt az állszőr (Ebben a korban ajándék az, ha valami jól áll!) de van aki azt mondja, hogy csupaszon vagyok jobb, mert így nem vagyok saját nagyapám. Az állás döntetlen, de vettem a nyár elején egy flakon borotvahabot és mivel még van benne, kidobni nem akarom, így marad még a csigalét. Ebből is látszik, hogy félig sváb vagyok..

Nincsenek megjegyzések: