2015. augusztus 31., hétfő

Hülye álom

Volt egy hülye álmom az éjszaka. Előfordul az ilyesmi, sőt tulajdonképpen nem is panaszkodom, mert ez a jobbak közül való volt. Arról szólt, hogy valami adminisztrációs hiba folytán, vagy miatt, kiderült, hogy nem regisztrálták sehol, hogy elvégeztem az általános iskola első osztályát. Noha régen kijártam már minden iskolát, a tankerület arra kötelezett, hogy újra ki kell járnom a 'kihagyott' osztályt, így vissza kellett ülnöm az első évfolyamba, az írni olvasni nem tudó lurkók közé. A helyzet nagyon abszurd volt, ugyanis a hivatalt nem hatotta meg semmi érvelés vagy magyarázat, ragaszkodott a hiányzó osztály teljesítéséhez. Megnyugvással konstatáltam az első napon, hogy nem csak velem történt meg egy ilyen hiba, régi osztálytársak közül is párral találkozhattam az iskolapadban, miközben arra vártunk, hogy megjöjjön a tanítónéni és a gyerekek. Persze nem jöttek meg, mert idejében felébredtem. Első körben leírtam magamban ezt a hülye álmot, de így utólag belegondolva azt kell mondanom, hogy teljesen valóságkompatibilis dolgot fantáziáltam össze. Egy cseppet sem lepődnék meg azon, ha jönne a 'behívóm' vagy ilyesmit olvasnék az újságban..

Nincsenek megjegyzések: