2010. április 25., vasárnap

Oldalas

Szeretem az oldalast. Mivel eleddig csak egyféleképpen készítettem el, és mivel a tegnapi nap elfelejtettem elővenni a fagyasztóból, így úgy határoztam ma egészen másként fogom elkészíteni. A mikróban olvasztottam ki - ha lehet ezt a módszert kerülöm, de mivel az ebéd forgott kockán, így lemondtam az elveimről és elvtelen módon a mikrót vettem igénybe. Úgyis nagyjából erre való! Az oldalasnak egy pácot készítettem étolajból balzsamecetből, fokhagymából és narancsléből. Ilyet eddig még sosem próbáltam, de gondoltam jó lesz - ha nem, akkor kockáztatom, hogy a fejemre borítják az egészet - a szakácslét sem mindig egyszerű. Az olaj kell bele, a fokhagyma is jó ízt ad, a balzsamecetet szeretem és a narancslé az ecet savanyúságát van hivatva ellensúlyozni. Nagy hibát nem követhetek el vele, de meglátjuk - a vak is ezt mondta. Most egy fél órát pácolom, mad ugrik be a sütőbe. A végén minden ki fog derülni..

Nincsenek megjegyzések: