2009. december 20., vasárnap

Férfimunka

Mostohaanyám szerint a férfimunka az a dolog amit neki éppen nincs kedve elvégezni. Ez a főzésen kívül általában mindent szokott jelenteni és szerintük ez így is van jól- Ezért apám mossa ki a hűtőt és ő porszívózik és végzi a többi munkát. Ennek örömére a mai napot hűtőmosással kezdtem. Délután csak egy órát szerettem volna lepihenni, közvetlenül azután, hogy elkészítettem az ebédet, de nem lehetett, mert menni kellett takarítani - hiába, nagy a lakás. Úgy gondoltam, hogy mivel az előző hétvégét átdolgoztam a munkahelyemen és tegnapi napom is munkával ment el, azon kívül egész délelőtt tettem-vettem, így ennyi járhat. Nem járt. Az érvel megingathatatlanok voltak, és rövid idő múlva már buzgón porszívóztam a nappali kövét. Hogy miért mondom én ezt el? Lasponya szavai jutnak eszembe a 'Sok hűhó semmiért'-ből: Ó, csak volna itt a jegyző, hogy szamárnak írna le! Uraim, ezt ne feledjétek, hogy szamár vagyok! Jegyezzétek meg, ha nincs is lejegyezve, hogy szamár vagyok!

Nincsenek megjegyzések: