2009. november 4., szerda

Mai kérdés

Ki érti rovatom mai kérdése a semmivel meg nem magyarázható emberi cselekvések körébe tartozik. Vannak jó és vannak rossz dolgok amik az embert, jelen esetben engem érnek, de realista természetemből következően inkább a rosszakat látom mint a jót. A ma történt dolog egyértelműen rossz, ezt a legjobb szándék sem moshatja tisztára. Rég elfeledett ismerős bukkant fel a színen. Annak idején se szó, se beszéd lépett ki a z életemből, mindenféle indoklás nélkül égetett fel minden hidat maga mögött. Szíve joga - bár igazából mindig szeretem tudni a dolgok miértjeit - főleg ha azok a dolgok velem történnek meg, vagy én vagyok a kiváltójuk. Ebben az esetben ezt esélyem sem volt megtudni és szép lassan bele is nyugodtam. Ám erre ma, a semmiből előkerül újra ő, elegáns mozdulattal jól belém rúg, majd angolosan távozik. Továbbra sem értek semmit, főleg azt nem, hogy mire volt ez az egész jó?

Nincsenek megjegyzések: