2009. szeptember 29., kedd

Tudom

A valószínűség tengerében evezgetünk nap mint nap. Időnként furcsa játékokat űz velünk az élet. Dolgok történnek velünk, időnként furcsábbak mint másokkal, időnként teljesen hétköznapi események, már a fejünket sem fordítjuk feléjük. Elég jó eséllyel becsülhetünk meg különféle események bekövetkeztét, de van, hogy tévedünk és ilyenkor alaposan meg vagyunk lepődve. Azt, hogy tegnap este a munkából hazatérek, egész nagy összegbe lefogadtam volna, és ez akkor így is történt. De a legutóbbi kerékpározásom alkalmából amikor az utca egyetlen gesztenyefája alatt haladtam el egy érett termés pont a fejem tetejére esett rá. Ugye kerékpárral haladtam, nem is voltam lassú, ráadásul egyetlen ilyen fa volt az utcában, nem gondoltam abba bele egy percig sem, hogy pont engem tisztel meg ezzel az ajándékkal. Viszont most már legalább tudom, hogy milyen jó az, ha van az emberen sisak.

Nincsenek megjegyzések: