2016. június 17., péntek

Tűzróka

Persze én vagyok a hibás, hisz kellett nekem még mindig elsumákolnom az op. rendszer frissítést. Tulajdonképpen eddig jól elvoltam a 12.04-es Ubuntuval és valljuk be a gépem frissítése emberfeletti feladat szokott lenni, ezért sem vállalom be ezt minden nap. Főleg, hogy azután a használható állapot előidézése napokig szokott tartani. Viszont eljutottam egy olyan állapotba, hogy a Firefoxom igen érdekesen kezdett el működni. Például a szövegkijelölés színe is megváltoztatta magát az eddigi kékes alapon fehérről fehér alapon fehérre, ami valljuk be, egy csöppet előnytelen bizonyos helyzetekben. A stílusok is megváltoztak, olyan gnóm lett az egész. Persze ma eszembe jutott a böngésző downgrade - igaz ez sem volt egyszerű, mert minden oldalon a legfrissebb változatot tolják az ember arcába, de azért fel lehetett kutatni egy régebbi még működő kiadást. Persze komolyan is vehettem volna a figyelmeztetést amit régebben valami frissítéskor kiírt, hogy a következő verziótól a mostani operációs rendszer már nem lesz támogatott, de én azt gondoltam, ha nem támogatják, legfeljebb nem frissül be - azt sosem gondoltam volna, hogy az ő olvasatukban ez azt jelenti, hogy befrissül, de nem fog működni. Látszik, hogy nem egy rugóra jár az agyunk..

Nincsenek megjegyzések: