2015. július 28., kedd

Etikett

Kaptunk egy levelet arról, hogyan kell viselkedni idebenn a cégnél. Szó volt abban arról is, hogy nem szabad csúnyákat mondani a cégre nyilvános helyen, ami tulajdonképpen normális elvárás is mindattól, aki nem szeret oda piszkítani ahonnan eszik. Viszont ez  jelentheti azt is, hogy ahol nem dolgozunk, azt már lehet szidni. Úgyhogy nem követek el nagy hibát azzal, ha elmondom azt, hogy mennyire nem szerettem már az utolsó időkben az előző munkahelyemen dolgozni. Arról nem is szólva, hogy nem viselkedtek korrekten akkor sem, amikor felmondtam, igaz előtte sem - hisz ez vezetett a felmondásomhoz is. Azóta persze szinte az összes ember akit ismertem eljött onnan, szerintem már biztosan nem találkoznék senkivel, akit felismerek, hisz nem egyedül velem szúrtak ki, hanem mindenki mással is. De a cég működik ezek szerint, mert épp tegnap találkoztam az egyik főnökömmel a közeli benzinkútnál és épp a cég nevére kért számlát. Szerencsére nem ismert meg és én sem erőltettem a találkozást, bár egy pillanatra felvillant bennem a lehetőség, de elnyomtam. Az eset tanulsága: Néha kifejezetten hasznos csak úgy elmenni a másik mellett, főleg, ha jót nem igazán tudnánk róla/neki mondani..

Nincsenek megjegyzések: