2015. június 10., szerda

Atyai máj

Azaz a hímszülő mája. Ami kemény, pettyes, és egyre nagyobb. A szülői büszkeség hizlalja. A kölökék egymás ismereti versenyt játszottak az utolsó órákon és a többiek ezt írták a fiamra:

Egy fiús írás: 'Jó a humorod.' - (Ez engem meglep!)
Egy másik: 'Amikor ügyet sem vetsz a dolgokra (leszarod)' - (Na igen, ez tényleg ő!)
Egy lánytól: 'Örülök, hogy mindenről van véleményed és őszinte vagy :-)' - (Ez kedves!)
Még egy lány: 'Értékelem, hogy megosztod a véleményed másokkal még ha nem is annyira szellemesek. Az őszinteség jó! :-D' - (Izé!)
Egy újabb lány: 'Velem nagyon kedves vagy és jól el lehet veled beszélgetni.' - (Dagad a máj!)
Lány: 'A válogatott legjobbja' - (Nocsak!)
Talán egy fiú?: 'Minden nap megnevettetsz a viselkedéseddel (Válogatott!!)' - (Meginogtam)
Lány: 'Mindenhez van valami hozzászólásod' - (Ismerős)
Lányok: 'Válogatott/Válogatott! Písz'
Biztos fiú: 'Az osztály királya vagy a kemény válogatott. Mindig mesélsz a BF4-ről, meg sok másról' - (Tuti.)
Lány: 'Okos vagy! :U' - (Megint a máj)
Lány: 'nem ismerlek' - (Ejnye)
Fiús: 'Művelt, intelligens' - (Hmm)
Fiús: 'Attól függetlenül, hogy gyakran szopatunk téged, azt kell, hogy mondjam, hogy nagyon szeretünk'
Fiús: 'Azt bírom benned, hogy mindenre van valami beszólásod'
Fiús: 'Szeretem a sztoryaid. A józanságod és a szétcsúszó fejed.'
Lányos: 'Szeretem a hangos gondolkodásod matekon. Meg a böfögésedet' - (Az igazi macsó!)
Lányos: 'Vicces vagy'
Passz: 'Mindig lehet a jelenlétedben nevetni'
Fiús: 'Elvont késdobáló XD'
Fiús: 'tömeggyilkos, de egyben jóarc'
Lányos: 'Köszi, hogy megszervezted azt a tanáros szart..' - (Más tollával..)
Lányos: 'A szerdai 7. órát miattad éltem túl, mindig szórakoztattál mindenkihez volt hozzáfűznivalód'
Passz: 'Jól mulnak el az órák! Amúgy ne hallgass arra amit a többiek mondanak. Jófej vagy! És álj ki magadért!!!' - (A helyesírást másoltam!)
Inkább lány: 'Na pasztmek! Vicc volt :) Tudsz te normális lenni ha akarsz! Písz :-)'

Szóval egész jó véleménnyel vannak az egy szem utódról! Ez jól esik és hízik az a máj, hízik..



(Minden magára ismerő érintettől utólagos elnézést kérek az esetleges nemi identitástévesztésekért, a kézírásokból igyekeztem tippelni!)

Nincsenek megjegyzések: