2014. augusztus 14., csütörtök

Hmm

Úgy tűnik nem tudok leállni ezzel az ismerős dologgal. Továbbra is azt érzem, hogy jelent ez a szó valamit, közben meg nézem azokat is, akinek szó szerint több ezer ismerőse van - hogy nekik meg szemlátomást nem, vagy legalábbis pusztán a számosság lehet a lényeg. Nem akarok ebbe a hibába esni, ezért vettem egy nagy levegőt és kivágtam azokat, akik egy ideje csak ballasztnak vannak jelen az életemben - ha ez jelent valamit. Azt mindenképpen látom, hogy nem kölcsönös, hisz ők sosem szólítottak meg, ha kerestem őket, néha kegyeskedtek válaszolni, de jobbára csak a hallgatag eminenciás szerepe jutott rájuk. Akinek ez esetleg rosszul esik, annak azt üzenném, hogy nyitott vagyok az újrakezdésre. De szerintem észre se fogják venni..

2 megjegyzés:

Sparhelt írta...

És ez most melyik könyv volt?

Sparhelt írta...

Ez a Százéves ember aki kimászott az ablakon és eltűnt..