2013. február 26., kedd

Egy rejtély vége

Sokáig azt hittem, hogy különleges tulajdonságokkal bíró férfiak élnek köztünk, illetve dolgozom egy munkahelyen velük. Nekem nem sikerült ugyanis úgy eltávolodnom a piszoártól, hogy ne öblített volna, viszont sokszor találtam úgy, hogy nem volt leöblítve. Számomra csak egy dolgot jelentett, hogy létezik egy speciális adottságokkal rendelkező hapsi, akinek ezért nem kell olyan közel állnia. Azóta találkoztam is nem eggyel akinél nem öblített a kagyló, de nem tűnt igazán különlegesnek, hisz nem állt messzebb mint én szoktam. Ezután a figyelmem az öblítőautomatára fordítottam. Úgy tűnik, hogy a lelkes villanyszerelőink fordítva tették fel ezeket a falra. No nem abból következtettem ezt ki, hogy szemmel láthatóan fordítva van rajta a felirat, hanem abból, hogy a nem öblítős kollégám látszólag semmi másban nem különbözik lényegesen tőlem, mint testmagasságban. Az érzékelő, üzemszerű helyzetben ferdén lefelé látna, így biztosítva azt, hogy mindenki, aki megközelíti a fajanszot, kiváltsa a kívánt hatást, de fordítva felszerelve meredeken felfelé lát. A kis emberek felett elnéz, így megtehetik azt, hogy nem működtetik a berendezést, én viszont mindig bekapcsolom, hisz vagyok annyira magas. Azt hiszem ezt a rejtélyt is leromboltam. Bár, ha úgy vesszük egy másikat is. A kis ember nem jár nagy bottal..

Nincsenek megjegyzések: