2012. október 3., szerda

Nem értem

A nem értem rovatban a számomra érthetetlen dolgokat elemzem. Ma éppen a formás női hátsó elformátlanodásának kérdéskörét feszegetem. Van itt a cégnél pár igen igen szép női alfél. Legalábbis volt. Olyan, hogy költők ódákat énekelnének róla és legjobb helye márványba faragva erős üveglap mögött lenne valami múzeumban. Az üveglap azért szükséges, mert a simogató kezek miatt hamar elkopna. Szóval nem értem miért van az, hogy egy jó fartő addig marad ideális, amíg az illető hölgy egyedülálló. Onnan lehet tudni, hogy a köreibe házibarát érkezett, hogy az addig tökéletes popsi rohamosan veszít a tökéletességből és a középszerbe süllyed. Nem értem miért szükségszerű mindez? Vagy ez csak olyan, mint a ragadós mézharmat a rovarevő növény levelén? Ha megvan a zsákmány, akkor már többé nem szükséges?

Nincsenek megjegyzések: