2014. szeptember 17., szerda

Konyhafőnök

Nézem az RTLen futó új főzősműsort, sőt, ha tehetem, szinte mindig megnézem. Ha máshogy nem, ismétlésből vagy az iptv áldásos lehetőségeit kihasználva. (Sőt utóbbival átugorhatóak a reklámok!) Sosem gondoltam volna, hogy kereskedelmi csatornát fogok még egyszer az életben nézni, de a híradó után erre is rákaptam. Először tetszett a dolog, aztán a neten utánaolvastam az egésznek és a kapott eredmény egy kicsit lelombozott. Tulajdonképpen nem is tudom, hogy miért vártam teljes őszinteséget az adástól, ha így utólag kellene valamihez hasonlítani, akkor nekem az első szó, ami az eszembe jut minderről, az a pankráció lenne. Az előadás hasonló - na nem azért mert ütik, verik egymást, hanem inkább az előadás jellege és nyíltsága miatt. De mivel a pankrációnak is rengeteg rajongója van és pusztán csak azért, mert olyan mint egy színházi előadás, nem ciki szeretni a megjátszott bunyót, így úgy döntöttem, hogy akként fogom fel az egészet és nem tagadom, hogy ebben a formájában tetszik is. A felállás furcsa, tulajdonképpen azt várni el az állítólag teljesen civil szakácsoktól, hogy ugyanazt és ugyanúgy tudjanak, mintha profik lennének, ráadásul olyan alapanyagokból, amivel egy lelkes amatőr nem hiszem, hogy naponta találkozhat. Mindezt egy akadékoskodó séf, egy savanyú és unempatikus (van ilyen szó?) étteremkritikus és egy jó zsarut játszó gasztroblogger szakértő támogatásával. Mindenesetre jó kajákat főznek és izgalmas a műsor. Főleg úgy, hogy a reality részeket egyszerűen átpörgethetem..

Nincsenek megjegyzések: