2008. március 26., szerda

E-Ügyintézés

Időnként fellángoló tennivágyásom eredményeként, vagy nevezhetjük közigazgatási szélmalomharcnak is, még a múlt héten levelet írtam a dunakeszi önkormányzat jegyzőjének a város határában zajló, építkezések miatti áldatlan állapotok miatt. Naponta arra járok, és elborzaszt a hegyekben álló, jobbára építkezésekből származó szemét, amit játékosan görget a szél. Téglák, cserepek, szigetelőanyagok csomagolásai  keverednek mindenféle hungarocell darabkákkal, de láttam már malterosvödröt és cementeszsákot is. Az egész, színes egyveleget képez az út mellett, lassan egyetlen négyzetméter sincs, ahova ne jutna ebből az áldásból. A jegyzőnek (ő foglalkozna hivatalból a birtokvédelmi ügyekkel) igyekeztem a bejelentésem eljuttatni, az önkormányzat honlapján megtalált címre, tértivevénnyel. A tértivevény visszajött, a levelemet olvasatlanul törölték. Bámulatos hol tart ma a tudomány! Szuperemberek a hivatalokban, akik olvasás nélkül el tudják dönteni azt, hogy mi az érdekes és mi érdektelen számukra. Sajnos én nem vagyok ilyen tehetségekkel terhelt, így kénytelen leszek telefonálni és egyúttal panaszt is teszek. Ha harc, legyen harc! Amúgy meg rájöttem arra, hogy mit jelent az 'E' betű az E-Ügyintézés oly sokat hangoztatott, és olyan népszerű szavában. Elveszett...

Nincsenek megjegyzések: