2007. július 19., csütörtök

Az én házam az én váram

'Az én házam az én váram' - Utoljára ilyesmit igazán meggyőzően Kinizsi Pál mondhatott Nagyvázsonyban, de azért kíváncsi lettem volna arra, hogy volt-e saját szobája és felesége. Megkérdeztem volna tőle, hogy kezeli le azt a problémát, amikor a saját szobájában nem a felesége által elgondolt helyre teszi le a pallosát, vagy a páncélingét hanyagul a széke karfájára teríti. Bár, ha akkor volt pallosjoga és saját hóhér is a háznál, akkor gondolom gördülékenyebben mentek ezek a dolgok, de nem hiszem, hogy csak ezért kellene ezt bevezetni. Próbálom másképp is megoldani a felmerülő problémákat, de bevallom elég nehéz. Nővel vitatkozni szinte annyi, mint vogonokat tanítani a költészetre, vagy csak meggyőzni őket arról, ne hajítsanak ki a világűrbe. Csak egy bevált sémát ismételgetnek, a felfogóképesség leghalványabb jele nélkül és ez esetben szinte mindegy, hogy az 'Ellenállás értelmetlen'-t hangoztatják, vagy a 'Rakj rendet a szobádban!'-t. Ugyanaz mind a kettő..

Nincsenek megjegyzések: