2017. december 10., vasárnap

Dan Brown

Dan Brown könyveit olvasom mostanában. Ez most egy ilyen korszakom, ahogy Jókaira is rákattantam és olvastam amíg ki nem tartott a lelkesedésem, illetve az elérhető könyvei. Azért nem mosnám össze a két szerzőt, de be kell vallani Dan Brown is a maga módján sikeres író, bár még korántincs kilencven év felett és nem vett el olyan színésznőt feleségül, aki a lánya is lehetne. Persze, erre még ráér, ha végül ingerenciája támad rá egyszer. Szóval arra gondoltam, hogy mekkora kiaknázatlan potenciál rejlik benne, amit sikerrel ki is használhatna az országunk. Ő az a szerző, aki zarándokhellyé tudott tenni egy múzeumi vécét és a most olvasott Inferno c. művében gondolatban bejártam már fél Firenzét, de a megoldás ugyanolyan rejtélyes a könyv felénél, mint három lappal az első borító után. Szóval, ha az idegenforgalomra szánt pénzt egyszer nem ellopnák, hanem megkeresnék vele Dan bácsit, hogy ugyan már írjon egy könyvet amiben van híres szimbólumkutató, mondjuk legyen egy magyar segítőtársa is, aki csinos fiatal nő és szintén van érzéke a szimbólumokhoz, legyen benne rossz és a jó szüntelen csatája, üldözés, rejtély és apró szőrös állatok. Járják be az országot, álljanak meg minél több helyen és a könyv végéig ne is derüljön ki semmi konkrét. Mindeközben persze szépen be lehetne mutatni az adott dolgot és a hozzá kapcsolódó legendákat és lehet, hogy nekünk is lehetne híres múzeumi vécénk, amiért célzottan charterjáratokat indíthatnának távol-keleti országokból. Egész biztosan megérné a befektetést. Kár, hogy ez csak nekem jutott eszembe eddig..

Nincsenek megjegyzések: