2017. augusztus 24., csütörtök

Pasik

Tegnap azt hiszem megszállhatott a szentlélek, mert olyat tettem, amit jó ideje már nem. Persze ehhez hozzájárult a könyörgés is, hogy olyan nagy boldogságot okoznék ezzel. Nos jó, bementem a nej után egy mindenféle női dolgot - csetreszeket - áruló boltba. Benn az alábbi látvány fogadott: Egy nő vásárolt, mellette egy pasi állt, aki szemmel láthatólag baromira unatkozott. Tekergette a fejét, ásítozott és az egyik lábáról a másikra állt, miközben a párja elmélyülten szemlélt bizonyos dolgokat, majd az egy részét felemelte és megmutatta a mellette álldogáló szerencsétlennek, aki mondott rá valami teljesen lényegtelent. Mondtam is a nejnek, hogy látod ezért nem járok boltba veled, mert nem szeretnék ilyen amőbává válni mint ez a pasi itt!  - Aha - nyugtázta ő, majd kis idővel később egy ronda és haszontalan gyümölcsöstálat emelt fel a látóterembe. azzal, hogy: - És mit szólnál egy ilyen tálhoz? Na tessék egy pillanat alatt én is ugyanolyan amőba lettem..

Nincsenek megjegyzések: