2015. október 17., szombat

Büszke vagyok

Magamra. Kicseréltem az autó fényszóró magasság állító motorját. A múltkori fényszóró cserekor szólt az autószerelő, hogy a baloldali motor nem működik. Jó ütemben eszembe jutott és a neten jutányos áron rendeltem egy másikat. A benne lévőt gyorsan kiszedtem, de a visszaillesztés nem volt annyira egyszerű, mint ahogy a nyulat kapálják. A szervizkönyv szerint szinte még a motort is ki kellene szedni ehhez a művelethez, a szomszéd viszont azt mondta, hogy küzdeni kell vele, annyi bizonyos. Nos én küzdöttem vele, mind hiába, mert nem elég a helyére fordítani, még egy nútba is be kell akasztani a fejét és ez utóbbi nem ment flottul. Egészen addig küzdöttem vele, amíg végérvényesen nem tudatosult bennem az, hogy senki nem fogja helyettem megoldani a gondot vagy segíteni ebben. Aztán egy Isteni szikra által eszembe jutott az, hogy a másik kezemmel megemelem az egész miskulanciát, amit a motor amúgy mozgatna, így gyorsan a helyére sikerült illesztenem az egész mechanikát. Ebben a helyzetben egy nőgyógyász ügyessége jól jött volna, de végül sikerült. Azt hiszem már le tudnék vezetni egy kisebb szülést is, szerencsére az autók nem véreznek szerelés közben, így nem kellett felmosni engem senkinek..

Nincsenek megjegyzések: