2014. június 13., péntek

Drága barátság

Megy egy ruhat az erdőben. Vele szemben jön egy nyúl. Azt mondja a ruhat: - Hát én most téged, te nyúl, megeszlek. Ezzel megette. Megy tovább a ruhat és jön szembe egy medve. Azt mondja neki: - Hát te medve, téged is bekaplak!  - Ezzel szavának is állt. Egyszer csak jön szembe egy ember. Mondja a ruhat: Te ember, én megeszlek téged! Mire az ember: - Nono! Nem a ruhat eszi az embert! - És valóban, sokkal többet számít a belbecs a külcsínnél. Káros, ha az embereket vagy a barátságot csak a külsőségekről ítéljük meg. Néha semmitmondó dolgok mögött is lehet jelentősebb beltartalom. Bár van olyan is, amikor a beltartalom - béltartalom. Ez onnan jutott eszembe, hogy azt hinné az ember, hogy bizonyos dolgok egyszerűek és öröktől valóak, mégis az utóbbi időben alig lehet hozzájuk jutni. Ilyen például a halászok barátsága. Nem mintha halügyben érdekelt lennék - ez a szó hiányzik a szótáramból, de a halászok barátságára nagyon áhítozom. Mondhatni függő lettem. Ráadásul a kék színű csomagolású fishermen friends az erősebb és szinte alig lehet kapni. Most találtam egy helyet, ahol végre van, de horroráron. De arra gondoltam, hogy ha más dohányárút vesz, én is megengedhetek magamnak néminemű kilengést mentolirányban. Vannak barátságok, amik drágák, de minden pénzt megérnek..

Nincsenek megjegyzések: