2010. november 30., kedd

Másik dimenzió

Állítólag végtelen sok párhuzamos világegyetem létezik, ahol mind másképp történnek a dolgok mint itt. Lehet olyan, ahol én sosem nősültem meg, vagy már házas vagyok, de gyerekem nincs, vagy akár már el is váltam, sőt talán olyan is, ahol vezetőinket különösen éhes és agresszív vöröshangyák fogyasztották el ebédre. Bármi lehetséges, de korlátolt agyunkkal csak azt láthatjuk, amiben épp benne vagyunk. A közelmúltban történtek okán egyre jobban szeretnék külső szemlélőként tekinteni erre a gusztustalan kabaréra ami idehaza nap mint nap zajlik, politika vagy közélet címén. Ha nem lennék érintett benne, hanem a talaj felett lebeghetnék áttetszően és gondtalanul, azt hiszem minden percben tudnék ordítva röhögni valami tökéletes abszurdon, kezdve a kormány szerencsétlenkedésén, felkent vezetőnk újabb hazugságain, vagy a vállalkozón, aki piaci rést töm be a valódi punciillatú, celebek által hordott tangáinak az árusításával. De mivel itt élek ezen a földön, csak sírni tudnék..

3 megjegyzés:

chilii írta...

Én már nem nézek híradót és nem olvasok újságot. Volt már ilyen, most is azt érzem, nem érdemes dolgozni ebbez az országban :(((

Sparhelt írta...

Dolgozni sosem érte meg igazán, de hogy a munkakedvet is elvegyék ettől, ez neme is új..

Sparhelt írta...

s/neme/nekem/