2007. szeptember 5., szerda

Örök kérdés

Eszembe jutott az örök kérdés, miután meghallgattam a Petőfi rádión egy számot, aminek a refrénje valami hasonló volt - 'A lányok mást akarnak'. Ez vetette fel bennem azt a kérdést, hogy tudható-e, hogy mit is akarnak a lányok? A számban rengeteg lehetőség volt felsorolva, hogy mit nem akarnak, de a végső kérdést, hogy végül is mit is szeretnének, ennek a zenének se sikerült tisztázni. Persze nem gondolok arra, hogy a világ szinte összes problémájának a gyökerét egy ilyen zeneszám fogja tövestül kicsavarni, mindenesetre kíváncsi lettem volna az ő verziójukra, ugyanis lassan többet éltem már, mint amennyit gyerekfejjel el tudtam képzelni magamtól, és erre azóta se tudtam rájönni. Igaz, a pubertáskorom előtti idők elpazarolt évek voltak a kérdéskör kutatását illetően, mert minden egészséges gondolkodású fiúnak megfelelően én is azt hittem, hogy a lányok mind hülyék. Mostanra azért ez a sommás vélemény árnyalódott, de úgy gondolom, Nobel díjat kaphatnék, ha előállnék a megoldással...

Nincsenek megjegyzések: