2021. február 24., szerda

Nagyra lettem értékelve!

       Nagyra lettem értékelve! Nem minden nap ér el az ember ilyen eredményt és ez a nap egy ilyen nap. Nem elég, hogy odakint langy szellő lengedez, a nap hétágra süt és a macskák csak enni jönnek be aztán rögtön ki is mennek - persze ők megtehetik, de nekem ez ugyanolyan munkanap, így a gép előtt kell pimpósodnom mindaddig, amíg lemegy a nap és nem lesz értelme már kimenni sem - de ez akkor is egy különleges nap. Jót tettem egy vadidegen emberrel, akinek most emiatt szintén jó kedve lehet. Mindezt úgy, hogy szinte erőfeszítésembe sem került. Kaptam ugyanis egy szórólapot, amiben házat vennének valami pesti úri népek, állapottól függetlenül és ott azt írta az ingatlanos, hogy nagyra értékelne, ha felemelném a telefont. Hát én megtettem! Felemeltem. De csak vonalat adott, így letettem. Azt nem tudom, hogy ettől miért lett jobb neki, de mindent megtettem, ami tőlem tellett..

 

Nincsenek megjegyzések: