2017. július 7., péntek

Madár

De nem Erdei, hanem csak olyan vidéki. Majdnem mondtam, hogy falusi, de aztán az eszembe jutott, hogy nem is falun lakom, csak olyan, mintha. A madár nem volt nagy és gyakorlatilag a macska szájából lógott ki. A nej szólt, hogy 'ott megy a Kicsi Undi és visz egy madarat, szaladjak és locsoljam le vízzel!' - persze ez a madáron vajmi keveset segített volna, de kaptam magam és rohantam - ebből látszik, hogy minden hülyeségre kapható vagyok, ha az asszony mondja! Persze a macska menekült, én utána a slággal és persze utol sem értem. Mondjuk nagyjából esélytelen is volt. Kicsi Undi kicsit undok, szóval a neve sem véletlen. Mióta ki lett miskárolva, azóta elég morózus, nem szereti ha a hasához nyúlnak, mintha fájna neki odabent valami, épp ezért fel sem lehet őt venni ölbe, mert egyből leugrik és megjegyzéseket is tesz. Na mindegy, pár perc múlva mentem ki az udvarra és a madár (teljesen egészben) a lábtörlőn volt elhelyezve. Teljesen elérzékenyültem tőle, hisz szemmel láthatóan nekünk hozta! Persze a macska sehol, nekem meg bűntudatom volt, hogy üldöztem a locsolóval és húsvét már régen elmúlt. Igaz, hogy akkor ez kimaradt, de szemmel láthatólag nem reklamálta a dolgot. Mondjuk azt sem értem, hogy nem veszi észre egy madár a macskát, mert ennél feltűnőbb már nem is lehetne. Fehér macska, vörös foltokkal, kb annyira lehet feltűnő, mint Kósa Lajos egy óvodáscsoportban, szóval a hülye madara ezer millió helyre mehetne ahol nincs egy ennyire feltűnő macska, erre pont oda megy, ahol meg igen.  A macska meg ránk gondolt és elhozta nekünk a madarat, mert azt gondolta, hogy megérdemeljük. Egyem a szívét! Persze mondtam a másiknak, hogy legyenek olyan kedvesek nem vadászni madárra, mire felnézett rám és azt mondta, hogy  - Semjén Zsolt is vadászik! - Persze ez igaz, nem is tudtam tovább érvelni..

Nincsenek megjegyzések: