2017. október 3., kedd

NAV

Kaptam egy levelet az ügyfélkapun. A NAV küldte, egy olyan céggel kapcsolatban, ami abból a cégből alakult két évvel később, ahonnan annak idején kirúgtak. Persze nem értettem a dolgot mindaddig, amíg le nem töltöttem a nekem küldött levelet, amiben az volt, hogy mivel nem tudták a határozatot kézbesíteni, ezért vegyem úgy, hogy kézbesítve lett. Mindenesetre ők úgy veszik. Persze elkezdett az agyam kattogni, hogy vajon mi a fene lehetett a határozatban és hogyhogy a fenyegetéssel meg tudtak találni az ügyfélkapun, de magával a határozattal nem? Próbáltam megnézni az említett cég cégkivonatát, hogy mégis hogy a fenébe kerülök én bele egy olyan formációba ami a munkahelyváltoztatásom után két évvel alakult, de nem lettem okosabb. Aztán felhívtam a NAV-nál megadott telefonszámot, ahol kiderült, hogy én vagyok megjelölve mint a cég felszámolója. Aztán persze kiderítettük, hogy mégsem én vagyok az, de mindenesetre érdekes az, hogy hogy kerültem bele a képbe az összes adatommal egy olyan cég ügyeibe, amihez soha semmi közöm nem volt. Mindenesetre elgondolkoztató, hogy ezek után szeretném-e azt, hogy adóbevallást csináljanak nekem..


Nincsenek megjegyzések: