2019. szeptember 2., hétfő

Újra suli

Épp tegnap vontam le a következtetést, hogy újra kezdődik az iskola és milyen jó, hogy már nem érint ez a daráló, nem kell újra évnyitóra járni! Persze van helyette másik, mert így járhatok cserébe dolgozni, ami, valljuk be százszor annyira monotonabb és unalmasabb is, hiszen sokszor az ember azt is elfelejti, hogy milyen nap is van, vagy épp mi lesz holnap. Ma például iskolakezdés, ami ha engem nem is, egy halom más ember érzékenyen érint. Ebből az alkalomból várható volt, hogy zűr lesz az utakon, ahogy végül is lett is. Az útépítők is csúsznak, így az a forgalom, amit a nyári szünet alatt el tudott vezetni a félig sem átgondolt terelés, a hétfő reggel alapos dugót okozott. Persze reggel is még esett, így nem jöttem biciklivel dolgozni, szóval duplán szívtam a forgalomban és mindent egybevetve majdnem bicikliidőt futottam befelé. Szóval akár jöhettem volna azzal is.

Nincsenek megjegyzések: