2018. október 1., hétfő

Így csinálják a svábok!

A hétvégén szőlőfeldolgozás volt. Azért nem írom, hogy szüret, mert a szőlőt nem mi szedtük le. Manapság nem éri meg a gyümölccsel szórakozni, a szőlő elég munkaigényes növény és gyorsan tönkre is megy, ha nem kapja meg azt a törődést, amit elvár. Szóval hozták a leszedett fürtöket, mi meg jól ledaráltuk. Mikor készen lettünk, a használt műanyaghordók épp mosásra vártak, amikor odajött a nagynéném és összeöntögette a bennük lévő semmit, majd közölte, hogy ezt így csinálják a svábok. Erre mondtam neki azt, hogy ha lenne nagyi, akkor az jönne utána, összeöntögetné a hordókat és közölné velünk, hogy bezzeg a svábok így csinálják, majd jönne a dédi, eljátszaná ugyanezt, hasonló megállapítást téve. Erre a nagynéném csak azt mondta, hogy bekaphatom. Én meg elmondtam neki, hogy amikor kihoztam a hordókat, előtte összeöntögettem. Majd jött apám, látva a hordókat, ő is összeöntögette a tartalmát és erre az állapotra jött oda a nagynéném. A további öntögetést és megjegyzéseket felmenők híján elnapoltuk.  Mert a svábok tényleg így csinálják..

Nincsenek megjegyzések: