2018. június 14., csütörtök

Szórakozott

Az utóbbi időben szórakozott vagyok! Ami nem azt jelenti, hogy sokat szórakoznék, mert azt a kis kártyázást esténként, ami egy vagy maximum két kör a telefonon, nem nevezném olyan hűde nagy szórakozásnak! Szóval mégsem ez lehet az, ami azért megnyugtató, már ami a kártyázást illeti. Mert amúgy meg nem. tegnap épp mentem volna Pestre, szépen beírtam az utat a vazzéba is, majd mentem, ahogy szoktam. Pont ez volt a baj is, mert épp kanyarodok rá az M2 útra Göd felé, amikor is eszembe jutott, hogy mi a t.kömet is keresek én itt, főleg, ha Pestre akartam menni? Persze, hogy az ellenkező irányba lett volna a menés - hogy ilyen szép magyarsággal éljek - de valahogy nem tűnt fel se az, hogy a gps tök mást mutat és nem is arra van Pest. Persze ilyenkor mit tehet az ember, a saját magam hülyesége miatt nem szívesen ölök meg másokat azzal, hogy visszafordulok az autóúton. Tudom, más korántsem ennyire háklis és hetente megteszik ezt emberek mindenfelé, rendszeresen látom őket mindenhol. Így szépen elmentem Gödig és ott szabályosan lehajtottam, majd újra fel, és immáron erősen figyeltem, hogy nehogy lemenjek újra megszokásból Fótnál, mert akkor tényleg megütött volna a guta..

Nincsenek megjegyzések: