2017. december 23., szombat

Posta

Már egy ideje semmilyen dehonesztálót nem írtam a Postára, mint szolgáltatóra. Ez persze nem azért van, mert hirtelen szolgáltatni kezdtek, hanem az ember próbálja a lehető legjobban elszigetelni magát a szolgáltatásuktól azzal, hogy ahol lehet alternatív megoldást keres. Persze bizonyos helyzetekben elkerülhetetlen a dolog, várok két küldeményt is külföldről, ami egy hónap alatt is képtelen volt megérkezni, de talán, ha elmúlik ez az 'előre nem látott' karácsonyi forgalom, akkor talán beesik még egyszer. Viszont a napokban találtam számlalevelet a postaládánkban. Persze nem hozzánk szólt, hanem az utcában egy másik házhoz. Ugyanilyet nekem is kellett volna kapnom, az egyik tévé szolgáltató számlájáról volt szó - azt nyilván máshoz dobta be a diszlexiás úriember, ugyanis a hozzám érkezettnél sem a név, sem pedig a házszám nem stimmelt. Még jó, hogy az utcát eltalálta! A tévesen kézbesített küldeményt elvittem a címzetthez, de az én levelemet eddig még nem kaptam meg - gondolom más korántsem volt ennyire lelkiismeretes. Már csak azt nem tudom, hogy ezért miért kérnek pénzt? Az ember/cég fizet nekik a továbbításért és ahelyett hogy kivinnék a címzetthez, nem elég, hogy nem viszik ki, de még el is vesztik. Arról nem is szólva, hogy sosem szerettem, ha az én számláimat más emberek nézegetik.

Nincsenek megjegyzések: